Måndag

Skriver om helgen som var nu.
 
I fredags jobbade jag mellan 9-15-
Kom hem sen, tog det lite lugnt.
 
Sebbe kom hit runt 4.
Vi var lite sega båda två och somnade i soffan :P
Sen åkte vi till City Gross och handlade mat.
 
Kom hem till Sebbe sen och gjorde god mat :)
Sen blev det TV och film.
La oss sen.
 
Vaknade runt 10 i lördags, åt frukost.
Sen åkte vi till Åled där vi skulle hjälpa Daniel och Olivia i huset.
Sebbe hjälpte Daniel med staketet medan jag och Olivia målade en träbänk de skulle ha i hallen.
Sen när vi var klara åkte jag och Sebbe till stan. Köpte med mat från Centralgrillen.
Var sugen på mos så jag tog tunnbrödsrulle. Blev tyvärr besviken då det var pulvermos, och inget gott sådant.
Yeye. Åt det hemma hos mig.
 
Sen åkte vi till Eldsberga, handlade mat i affären där med.
Kom hem, diskade och fixade. Sen åkte Sebbe till garaget ett tag.
Jag kollade på TV. Skulle precis börja med maten när Sebbe kom hem igen.
Gjorde thaigryta med kyckling och ris :) Åt och kollade på TV.
Kollade TV sen och sen la vi oss.
 
Igår gick vi upp runt 10, vi skulle åka till mormor & morfar.
Mamma kom förbi och så åkte vi med henne.
Kom dit, pratade och tog det lugnt. Sen blev det mat och efterrätt.
Tog det lugnt inne sen, medan Sebbe och Lars fixade med bilen de har där.
Sen blev det fika och såg en dokumentärfilm.
 
Åkte hem sen. Vi åkte inom Daniel och Olivia i Åled med.
Sen körde mamma mig och Sebbe till stan. Vi skulle käka på Pinchos med Fabbe.
Vi väntade en stund på honom, sen kom han.
Lika gott som vanligt på Pinchos! Jag och Sebbe unnade oss en öl och ett glas vin.
Hade inte druckit vin tidigare i helgen ;) Haha.
Sen körde Fabbe hem oss. Vi såg lite TV och la oss sen. Trötta!
 
Jag vaknade vid 10 idag. Inget jobb.
Sebbe sov lite mer eftersom han skulle jobba.
Sen gick han upp och vi gjorde mat. Han sov lite mer sen.
Vi var ute och gick en sväng med, handlade lite i affären. Lite fika b.la.
Kom hem, fikade och såg på TV. Sen skulle Sebbe vila mer xD
 
Sen var det dags att åka, Sebbe skulle jobba. Han körde hem mig :)
Jag kom hem, kollade TV. Sen kom mamma hem, vi gick bort till Eurostop för jag skulle hämta ut paket.
Köpte frallor med. Kom hem, åt.
Nu kollar vi på TV, I en annan del av Köping och kl 21 är det Bonusfamiljen!'
 
Mamma ville jag skulle göra popcorn, så ska fixa det nu.
 
 
SEBBE,  längtar tills vi blir sambos ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0