Sunday

Inte en dag för sent! Haha.


Jag hade ju semester torsdag och fredag, så skönt! Sebbe var också ledig.

I torsdags sov vi ganska länge. (Sebbe hämtade mig när han slutat jobbet vid 4)
Vi gick upp sen, efter 11. Klädde på oss och åkte och åt lunch på Tallhöjden i Simlångsdalen. Helt okej. 

Sedan skulle vi åka till mormor och morfar. Stannade i byn först och köpte blommor och godis till dom.

Kom dit sen, fikade och pratade.
Sen gick jag, Sebbe, morfar och Lars ut i skogen och plockade svamp. Vi hittade mycket!

Sen gick vi hem och tog det lugnt ett tag. Sen blev det middag. Var kvar ett tag efter det och sen åkte vi hem.

Var inom Sebbes morbror med och kollade vad det var för fel på hans sambos bil.
Hem sen, tog det lugnt och kollade på TV.
La oss sen.

Vaknade runt 10 typ i fredags. Tog det lugnt ett tag.
Sen åkte vi in till stan, inom mig och hämtade grejer. Sen åt vi lunch på Thai by Thai. Så gott! Sen skulle jag lämna en bok på bibblan. Hade inte ens hunnit läsa den ☹️ Men den var reserverad så. Sen körde vi hem. Var inom affären i Eldsberga och köpte fika. Fikade lite sen.

Jag somnade visst också 😆 Sebbe med sen.

Vid 6 åkte vi iväg igen, vi skulle till Vallås.
Käkade god mat och kollade på Idol.
Sen åkte vi hem.

Igår skulle vi till Liseberg med A-K och familj.
Vi åkte redan innan 8 för vi skulle till Ikea också. Käkade brunch först. Sedan skulle de kolla på köksfläkt men de hittade ingen.
Sen åkte vi till Liseberg. Gick in och tog en sväng. Sen kom även Isabel med familj. Så barnen åkte en del. Jag åkte med 😆

Sebbe och jag spelade också och jag vann 2 kg Toblerone 😃
Jag och Sebbe åkte Kållerado 😊
Blev också Jukebox med A-K. 
Sen åkte vi Flume Ride några gånger. Käkade med och åkte Juke Box en sista gång. 

Åkte hem sen.

Stannade vid donken någonstans och köpte kaffe.

Bytte bil på Vallås då vi lånade deras.
Hem sen. Fixade oss och gick och la oss nästan direkt.

Idag vaknade jag runt halv 10. Sebbe sover (snarkar) ännu 😂

Får se vad som händer.
Skulle egentligen träffat min brorson, men är fortfarande förkyld ☹️ Så får bli en annan dag. 

Sebbe ska väl till garaget, men känns segt att jag bara ska sitta här då 🙄 Jaja, det löser sig!

Får se om jag ska sova lite till eller hur jag gör. Magen kurrar...






PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0