Brunch!

Yes, man får väl kalla det för det när man äter sent :P
Ska käka en goood frukost :D Stekta ägg på macka och bacon ;D Något jag inte ätit sen jag började jobba. Men vem hinner göra det när man börjar 7? :P På helgen har det inte heller blivit. Men idag så!
+ varm choklad och äppeljuice till :)

Nu ska jag njuta och kolla på Vänner!

Sen tänkte jag dra till Eurostop och Maxi och kolla efter nån fin bikini på rea. (Summan på mitt konto tillåter mig endast att köpa på rea just nu) x) Men i augusti får jag feeeeetelön ;D Hihi.


Lollo - Gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fetelön är det bästa! Så, vad tänker du bränna dina inkommande pengar på? ;)

2008-07-28 @ 15:12:08
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0