Körskolan

Japp, kom nyss hem därifrån. Glömde ju skriva det innan, att jag skulle dit.
Det var lektion 7, har varit på den innan. Men vafan. Har inte varit på körskolan på ett tag, slarvigt :S
Han som har teori kände igen mig och frågade var jag varit, haha :P Bokade även mina två första körlektioner, wooho! Den 29/7 och den 31/7.

Nu sitter jag lite här, väntar på maten. Ska dock gå och duscha av mig lite och byta om.

Imorgon är det jobb, som vanligt :P Sen blir det träna med Tildis. Hoppas mammi och jag kan köra lite med. Sen blir det antagligen Rix FM med, men med vem? :/ Blir iaf Håkan med Tilda (och Samuel) på fredag :D
Vi får se vad som händer helt enkelt.
På lördag har jag ingen aning vad jag ska göra, jobba på dan ju men sen. Dom andra här hemma ska väl till Wheels 'n' Wings i Varberg, not me.

Men men! Duschen it is.


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0