Måndag

Igår blev det pizza till mat på kvällen, eller kebabrulle för mig, yummie!

Sen drog jag till Tess.
Vi skulle kollat film, hade ju med "Tess-påsen" som hon kallade det :P Haha
Men först så låg vi på hennes säng och pratade, asvarmt ju! Sen drack vi kall cola med is och apelsinskivor. LOOVELY!
Sen satt vi vid datorn och kollade, kollade TV med. Stack efter elva nångång.

Satt vid datorn i en halvtimme typ sen, la mig.

SISTA JOBBVECKAN NU :D:D Så jävla skönt. Slutar ju 1 denna veckan, men idag blev jag klar kvart över 12 :P
4 timmar är för lite och 6 timmar för mycket, 5 timmar vore mer lagom? Yeye.

Funderade idag på att åka till mormor i helgen och vara där ett par dar, men vi får se.
Men känns skönt att komma dit med :)

Nu blir det dusch och sen TV!


Lollo - 4 dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0