Tisdag

Idag blev jag klar på jobbet redan klockan 12, fanns ju inget mer att göra så.
Dock hände det tre grejer som kändes lite som otur, inget farligt men ändå :P

* När jag kom till huvudkontoret i morse (första stället att städa)
så hade bygggubbarna där snott hinken jag har till att städa toaletterna + moppen.
Okej att dom lånar, men man kan väl ställa tillbaka? :O
* Skulle ta nytt toapapper på toan i tjejernas omklädningsrum, men det var slut i städrummet där.
Gick till ett annat ställe med städrum, inget toapapper. Så fick gå till ett tredje ställe, pust!
* Stötte till en skurhink med vatten, med moppen så att vatten rann ut på golvet och mattan.
Yippie typ :)

Haha, men annars går det bra!
På ett annat kontor jobbar det en trevlig man med :P Pratade lite med han igår, och när jag kom idag så han ba:
"Nu kommer våran tjej" Haha :D

När jag kom hem iaf så åkte mamma, jag, min faster och min kusin till stranden i Trönninge. Badade 2 gånger och solade. Åt med :)
Kom hem för en stund sen.

Men nu ska jag gå och duscha och byta om. För 16.40 väntar en körlektion! Usch, är lite nervös :(

Ikväll blir det som sagt Pio med familjen. Dom har en yummie meny!
Får se vad man ska äta, har aldrig ätit där innan så det ska bli spännande.

PUSS!


Lollo
- 3 dagar kvar på Fundia! :D




Fäärg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0