Uppdatering?

I torsdags var jag hos pappa och käkade, gott!
Vi hyrde även I am Legend med Will Smith, den var bra. Fick skjuts hem vid tio :)

I fredags jobbade jag som vanligt, men nu var den jobbveckan på Fundia slut med att sluta kl 1 :D 11 nästa vecka, naaaajs!
=)
Var i stan med mamma, faster och kusin sen, fikade och kollade i affärer.
Kom hem efter det och stack till Hemmakväll med mamma och köpte masssa godis och hyrde Den krossade tanghästen, Irene Huss! Den var mycket bra.

Igår (lördag) skulle jag jobba på HP & Kappahl. Och klantig som bara jag kan vara så lyckades jag ju glömma kortet som går till en massa dörrar på HP, så var innelåst. Som tur var svarade Carina, arbetsledaren på Sodexho efter ett par ggr. Sen kom hon som städar HP på vardagar och öppnade. Men hon var jättesnäll, skrattade och sa att det hänt hennes dotter som också jobbat där :P
Men när jag hade fått tag i mina nycklar så var jag tvungen att cykla till Kappahl och städa där, sen tillbaks till HP. Men det gjorde ju inget. Ska alltid ha kortet med mig nu!

Kom hem sen, duschade och fixade mig. Sen kom pappa, Marcus och Jessika och hämtade mig. Vi skulle till Väla :) Vi började med att äta, då alla var hungriga. Blev en ceasarsallad med bröd och en liten bakad potatis för min del, från Graffiti Café ^^
Sen gick jag och Marcus runt och kollade i affärer. Köpte ett fint linne på rea, från Bik Bok. Har provat det hemma för ett tag sen, men icke på rea, och då tog jag ett annat ;P
Sen fick jag tre tröjor av pappa med :P Från Indiska, Esprit och Carlings. Mycket fina. TACK <3 Vid 5 körde vi hem, fikade på vägen.

Vi käkade sen när jag kom hem, tacos, yummie!

Men nu ska jag käka godis och dricka läsk och kolla på SATC! Jag jobbar inte imorn, så det ska jag njuta av! Även om jag inte får så mycket sömn :P


Imorgon blir det förhoppningsvis övningskörning med pappi, kanske träffa Tildis med? Får se! =)


NATTI NATTI!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0