Wohoo

Yes, kollade på Allsången igår. Det var bra som vanligt. B.la. så var Brolle Jr med,  en MYCKET het man ;)
Sen satt jag vid datorn, la mig sen.

Var vaken vid halv 4 imorse, kommer dock inte ihåg hur. Men jag hörde världens åskknallar + såg blixtar och hörde ösregnet. Jäkla tur det inte var sånt väder när jag skulle jobba!
Yes, jobbade som vanligt idag. Kom hem, duschade och käkade.

Tar det lugnt nu, lägger in ny och mer musik på mobilen :) Iiiiiiiih, musiiiiiiik <3

Kanske ska nånstans med mamma, hon ville det, vet inte vart bara :P Ska iaf köpa hårvax sen.
Sen får jag se var jag ska äta nånstans, hemma eller hos Tilda. Hon skulle ringa mig =)
Sen blir det supa och skoj ;D Min babe, du är bäst!


Har redan jobbat 3 dagar på Fundia nu, "bara" 17 kvar :P + att jag har jobbat 3/6 arbetsdagar av denna veckan, wooho!

BESOOOOOOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0