Yes

Igår var på vi familjerådgivning, och det kändes bra :) Pratade och så.
Sen var mamma och jag på banken, för jag hade fått lite lön :) Najs!
Pappa kom sen, vi skulle övningsköra. Körde en lång runda på landsväg, inte så mycket trafik, skitkul! Körde över 1 mil =)
Sen åkte vi till Eurostop och fikade på Espresso House :) Blev en Mocha Latte och en limecup för båda, yummie! Sen gick vi till JC, pappa provade jeans. Han fick med sig ett par snygga hem och jag fick med mig en snygg tröja och ett par fina shorts på rea! Tröjan 74,50 (tidigare 149) och shortsen för 199,50 (tidigare 399)!! Najs!

På kvällen igår var vi hos mammas kompis, gjorde ASGODA hemmagjorda pizzor! Sen var vi ute och gick. Kom hem sen och kollade på Morden i Midsomer och käkade blåbärspaj. Mamma och jag åkte hem efter det. La mig sen.

Jobb idag med, wiii. Haha. Sitter här nu, men ska gå och duscha och sen käka!


Tänkte ta bilder och lägga upp på mina shoppingfynd från Väla och JC sen!


TJAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0