Gaah

tog det mest lugnt på dan igår.
vid 5 stack jag till min söto <3
vi myste. hihi, mys med dig.
DU ÄR UNDERBAR!

stack hem vid nio dock, för han skulle plugga :)
duktig pojke, haha ;P

kom hem, kollade på oskyldigt dömd med mikael persbrandt. det är rätt bra!
sen låg jag och läste lite. vid elva ringde min sötnöt!
pratade ett tag. lovely!
sen skulle jag sova, men det tog ett tag.
yeye.

idag började vid 9 med grammatik. vi var inte helt aktiva hela tiden, haha.
jag och lou satt och sa repliker från knappnytt, fjortisar och kladdade på mitt papper.
hahaha. 
den lektionen var slut 12, sen hade vi en timmes rast/lunch.
så jag, jenny & lou gick till maxi och köpte mat. blev en baguette med rostbiff & potatissallad.
den var väl helt godkänd.
sen var det fiction, 13-15. ganska segt, satt mest och läste i boken vi skulle ha läst.
men nu ska vi ju börja på en ny bok, så ska börja läsa den sen.

va inom samuel snabbt med där tilda var, lämnade tillbaka mamma mia.
stod och pratade lite. känns alltid bra <3
sen cyklade jag hem. tagit det lite lugnt nu, men nu blir det plugging.

hallelujah säger jag bara. längtar till december då det är sluuuuuuut.

ikväll blir det med plugging.

och så tenta imorn då, klockan 9. kommer inte sitta till 1. så är nog klar vid 11. (hoppas jag xD)
sen hem och käka, sen träna med tilda.

sen kommer nog min sötnos hit till mig, och sover hihi :)
pratade nyss en stund i telefon <3

men men, nu ska jag plugga.
kommer säkert skita sig imorn med, heja mig (Y)

juste, satt ett papper utanför hum-expeditionen om att blomdahl sökte extrapersonal.
så skrev av mailadressen till nån snubbe, och mailade.
hoppas det jag skrev var bra och att dom blev intresserade!
måste fan ha ett jobb sen!

nej, plugging it is :(

tack alla underbara för att ni finns!
vad skulle jag gjort utan er? <3


kristoffer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0