Hejsan =)

igår var jag också ledig.
träffade tilda runt halv 1 i stan, gick runt i lite affärer.
sen åt jag på donken, gööött. heuheu.

fick med mig en tröja från gina tricot (en svart, likadan jag köpte blå häromdan) ^^ + en röd farfarströja från Piraia
kom hem vid 3 sen. Tog det lite lugnt.
sen cyklade jag och mötte k vid skolan när han slutat =)
sen gick vi hem till honom, kollade lite TV och myste ♥

vid 6 kom hans mamma hem, och då fixade vi hemmagjord pizza =)
innan vi åt så var jag och k på ICA, köpte choklad ;P
kom hem sen, käkade. good pizza :)

kollade på Hitta Nemo sen och myste ♥
mmh, min söto <3

skulle sova där, la oss vid elva.

idag började han 09.35.
låg och myste i sängen innan han gick upp och duschade, hihi.
hade sällskap en bit, sen gick han till skolan.

kom hem, käkat frukost och kollat på TV.

kollar på richard scarrys äventyrsvärld xD
det är bra, haha.

skola mellan 1 och 3 idag, se vad som händer sen.


K


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0