Plugg

yes man, plugging it is!
men hey, jag klagar inte. det är vad jag vill, och det är kul :)
engelsk historia, yey!

just nu har jag en liten paus, fortsätta sen. sen soova!
imorgon ska jag gå upp tidigt och plugga ett tag. tenta på lördag! :(

yeye.

igår kom tess till mig på förmiddagen.
vi cyklade till mirage, där hon skulle ha lite frisör-grejer.
sen cyklade vi till stan. köpte en tröja på gina tricot, trekvartsärmad, blå :)
blev även en lång, mysig tröja från bik bok! behövs nu ;P även den blå.
hihi. sen käkade vi på donken. heuheu.

cyklade hem till mig sen, fikade och såg filmen "älskar, älskar inte".
sen stack hon till salongen.

jag såg lite tv, och vilade sen. så jäkla trött.
sen pluggade jag ett tag.
sen kollade jag på clueless, iiih bra!
la mig sen.


idag tog jag det lugnt på dan, sen var jag i stan vid 3.
kollade runt lite, och hade ett ärende ^^
fick med mig ett par uggs från Din Sko hem, iih ;D
hem sen.

tagit det lugnt, kollat tv och pluggat!

nu tar jag en paus, snart gå igenom det vi har till tentan.

wooohoo.
vad händer i helgen? dunnoooo.

YEYE.


PUSSIS!




Vad tycker ni om uggs?

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker att dom är fina, ful/söta eller bara konstiga:S Hmm, men vad gör det! Dom är ju så sjukt sköna! ;)

2008-10-03 @ 12:47:28
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0