Saturday

yes, var på coop igår och köpte satc the movie och naturgodis!
tog det bara lugnt sen.

vi åt pizza på kvällen, jag tog dock kebabrulle. yummie!

efter maten duschade jag.
sen skjutsade mamma mig till kristoffer :) vi kollade på TV, mös.
kollade även på film. la oss sen.
gaaah, du är så mysig söto! :)<3

gick up efter 10 idag för jag skulle jobba, tog bussen till stan.
var klar på jobbet sen 1. gick in till stan, väntade på tilda.
fick dock gå tillbaka till hp igen för jag hade råkat få med mig nycklar därifrån.
sen träffade jag tilda och samuel. vi kollade i affärer, och käkade sen på mongolian.
gick lite i affärer till, sen tog jag bussen hem.

pratade en stund med kristoffer när jag kom hem :)
vi ses imorn, iiih :)

sen duschade jag, sköönt.
tar det bara lugnt nu.

blir bara hemma ikväll. kolla film med mammi probably.
har ju mitt naturgodis med, heuheu. så kollar jag nog på satc sen.

nope, nu ska jag kolla på TV!

HA EN TREVLIG LÖRDAGSKVÄLL!


sötoo :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0