Tja :)

hejsan!

igår vaknade jag efter 11. tess ringde halv 12 och frågade om vi skulle hitta på nåt :)
sen gick jag upp, käkade och kollade på TV.

tess kom hit runt halv 2. sen gick vi till eurostop, willys. köpte cola, vaniljsås och mjölk.
skulle baka blåbärspaj :) den blev yummie! och så kollade vi på film.
efter halv 6 gick vi från mig. jag skulle till kristoffer och tess skulle hem.
hade sällskap.

kom till min sötis sen, mys!
vi kollade på situation magnusson med peter magnusson, haha :P
åt lite mackor med, kollade på TV sen. la oss.

myys att sova med dig gubben :-)
hihi <3

bara tagit det lugnt sen jag kom hem från honom imorse.
slappat. kollat film (Y)

kollar på mordkommisionen nu <3
snart är det mat, fisk höhö.

saknar min sötis!
<3


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0