Godnatt!

Idag blev det inget tränande, för Tildis skulle baka tårta. Hihi.

Men hem till pappa blev det en stund iaf. Sen åkte jag med mammi hem.
Kom hem, fixade mat; tacoos. Yummie!

Spelade Vänner-spelet på PS2 en stund sen :D
Sen var det Doobidoo ^^
Sen var mamma och jag på Hemmakväll, köpte lite godis.
Kom hem, spelade Vänner.

Men nu ska jag sova!

Imorgon ska jag jobba, 09.00-12.00 (ungefär), sen träna med Tildis.
På kvällen ska jag hyra film med min kompis Johan (nej inte "den Johan" ^^) Höhö.

Godnatt sötisar!


Lollo - Ska läsa Sex and The City först :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är det altid så att man låter onyttigheter gå före nyttigheter, damn! Jag behöver ett bra svar snäckan, i need a cure!

2008-09-07 @ 14:20:39
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0