21.25

Igår var jag på dagiset ja, roligt som vanligt. Hände inget speciellt.

Efter jobbet var jag och handlade julklappar;
till mamma, pappa, Daniel och Olivia :] (Marcus har fått en keps av mig, som han beställde själv)

Kul att handla julklappar :) Vill ge dom nu :D Hihi
Köpte ett par "jeansliknande" leggings med dragkedja =)

Tog det bara lugnt igår, var ganska trött.

Idag hade vi jullunch på dagiset. Innan det var vi på "tomtevandring".
FYFAN vad kallt det var. Julmat sen :D:D Så jävla gott.
Åt dock för mycket xD Haha.

Fick sluta runt 3 idag :) Så stack och köpte en julklapp till Daniel till,
ny cykellampa och en väska på Kappahl :]

Cyklade in till stan sen och träffade Tilda <3
Vi gick runt och kollade i affärer. Köpte dom leggingsen jag beställde på H&M :D
Fanns i affären nu =)) + en tröja på rea på Åhléns.


Imorn ska jag träffa Tilda igen efter jag slutat, sen va med Tess på kvällen :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0