23.16

Var precis på väg innan i eftermiddags att gå till Eurostop, när jag kollade mobilen och såg ett sms från pappa.
Han undrade om jag ville följa med till stan, men vi cyklade då.

Pappa skulle in i 3-butiken, var nåt strul med hans mobil.
Sen var jag inne på H&M snabbt med, skulle kolla om dom vita tygskorna med dradkedja fanns kvar, men icke sa nicke.
Varför la jag inte undan dom igår?! Yeye. La undan ett par lila låga iaf som ska köpas imorn :) IIIH.
Blir typ 7:e/8:e paret  tygskor från H&M xD Men hey, dom är billiga, snygga och sköna så :b
Sen fikade vi på Åhléns med. Tack pappi :) Blev årets första semla, goodie!
Hämtade pappas mobil på 3 sen.
Hem sen.

Tog det bara lugnt sen.
Vid 6 kom Lou hit. Satt lite vid datorn, och hon fixade sig.
Sen drog vi till Nyhems studentghetto, haha ^^ Lite folk där.
Lite trist var det, vi drack ju inget xD Pratade mest vi två och sms:ade xD Med en IDIOT!!
Så jävla skönt att det är "över" iaf. Jävla, as, svin, idiot, ***huvud!!!! Gå och dö!
HAHA!
Tack Lou <3
Var på ghettot till runt halv 10 ungefär. Sen drog vi hem till mig, Lou fick kaffe och käkade lite.

Hon drog för en stund sen. Jag tar det lugnt. Är lite trött.
Undrar om man får jobb imorn? Annars ska jag följa med Tildis på en grej :)


Borde kanske gå och lägga sig snart.


Snart lördag! :D Skoooj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0