FUCK THIS DAY!

när man har någon på den här dagen så är allt så bra, och man vill vara med den personen, inte sant? men när man är ensam så hatar man den och allt som hör till, hatar alla par man ser som gullar.

jag hatar att jag just nu hatar den här dagen...

 

why dont I have a special someone...?

 

FUCK THIS DAY!

 

meeen... ska försöka se den här dagen positivt iaf :] för ikväll är det PARTY och jag hoppas det blir kul och allt går bra...

annars så pallar jag inte mer...

 

förlåt att jag är så osammanhängande -_-

 

men trevlig alla v-sdag mina nära och kära ;*






Kommentarer
Postat av: Tanja

oh, tack så mycket.

nu lovar jag att uppdatera every day :)

2009-02-16 @ 19:39:38
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0