Kill me, kill me now

Seriöst, skulle kunna lägga mig ner och gråta eller nåt när som.
Men jag pallar inte.

Det är fan sjukt att man tror att man kan lita på nån.
Gullig? Javisst, det är väl bara en del i "grejen"

Har aldrig varit med om nåt sånt innan. Och nu är jag livrädd för att träffa nån.
Jag vet ingenting, är så jävla förvirrad.

Du säger saker som man tror på, sen i nästa sekund så fattar man ingenting.

Snälla vill bara bort från det. Ge mig det som är mitt, för jag orkar inte.
Sen kan jag glömma dig, för jag orkar inte.

Vill bara ha nån som är trygg och gillar mig för den jag är.
Nån man kan lita på.

Varför bara såna som sårar mig? Jag förstår verkligen inte det.
Varför kan inte jag få vara glad igen?


SNÄLLA, bara kill me, kill me now.


:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0