Love locked down

uuuh, hade ingen lust att gå upp och jobba idag :( USCH! så trött :P
ringde och väckte lou med, för det skulle jag. men hon somnade säkert om den jäveln :D haha!

nu sitter jag lite här, smått irriterad men det är bara att tänka på roliga saker. alltså, jag har ju nåt slags abonnemang på 3, ringer och smsar och så för 200 kr i månaden. har även en slags "spärr" så när jag nått den summan så kan jag inte ringa och smsa. nådde den igår, så nu kan jag inte använda den. så är lite smått sur på mina päron.
kan ju nämligen inte använda mobilen förr än den 1 APRIL! det är för fan tre veckor dit, palla!

YEYE, nu ska jag fixa mat och kolla på Salve. - BÄST!

ringa till Lou sen med, bestämma om sen. ska sova över hos henne i Laholm :D ska bli trevligt :]

GE MIG SOMMAR!


puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0