Och det gör ingenting, om dina händer är här

Hade satt alarmet på halv 9 idag, för Tilda och jag skulle träffas vid 10 och gå i stan och så.
Men när det ringde då så ändrade jag det till 9 :b
Tilda sms:ade då med och undrade om vi inte kunde träffas på eftermiddagen istället. Gjorde mig ingenting då jag var jättetrött. Så jag la mig igen, somnade om tror jag!

Gick upp vid tjugo i 12 sen, väldigt trött. Skulle dra till tandläkaren och betala! Hmpf.
Hem sen, duschade. Datorn lite. Käkade sen. Hungrig var jag!

Tar det bara lugnt nu. Lyssnar på min underbara man och läser bloggar.
Får se om Tilda hör av sig då. Skulle köpa dricka till imorn med.



om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0