Måndag

Igår tog vi det bara lugnt på kvällen, TV & film.
Min morbror skulle jobba idag så jag och Anna var uppe lite längre.

La oss sen runt 12.
Låg och läste i boken. Sen pratade jag i tele ett tag med (a)
Somnade sen.

Gick upp vid 9 idag. Anna och jag tog det lite lugnt innan vi åt frukost.
Sen blev det frukost. Sen lite TV och dusch.

Tog bussen in till stan. Köpte ett par fina örhängen på Gina Tricot.
Sen hittade jag en höst & vinterjacka på Pepper :D
Käkade på Pizza Hut med =)

Sen skulle vi till tåget.
Tåget hem sen då, mamma kom och hämtade mig sen.
Hem sen, käka.

Packade upp grejer och så sen.
Sen kom Lou :) Kaffe och pratade.
Var på Coop med. Köpte Män som hatar kvinnor.

Kollar på den nu.

Arbetsförmedlingen imorn med, samma tid.
Tråkigt!


YEYE.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0