Lista

 

 

Favoritmagasin? VR

Vart bor du? Halmstad

Går du i skolan? Nepp

Jobbar du? Yes

Vad drömmer du om? Mycket

Är du ett hälsofreak? Kan jag inte påstå

Vad vill du jobba med när du blir äldre? Med barn

Favoritfilm? Många!

Vilket stjärntecken är du? Jungfrun

Vilken svordom använder du mest? Fan, helvete

Har du vunnit någon pris någon gång? Har jag la

Vad ska du göra i sommar? Ingen aning. NJUTA!

Vad ska du göra i helgen? Imorn vet jag inte, men lördag-söndag får jag finbesök från Skåne <3

Biter du på naglarna? Nej, fyfan

Vad lyssnar du på? Det mesta

Vart är ditt drömresemål? Grekland

Pojkar du vill gifta dig med? Johnny Depp, Håkan Hellström, m.fl ;D

Favoritplagg i garderoben? Oj, många

Sneakers? Converse

Vart togs din profilbild? I mitt rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0