Gäsp

Igår jobbade jag till 2.
Efter det var jag snabbt på AF, sen hem till Tess.
Gumman :( <3

Sen träffaede jag Lou i AC vid 7. Min skinnjacka har kommit :D
Sen var vi hos mig, kollade Vänner.

La mig sen, skittrött.

Jobba idag med.
Gick runt på Eurostop efter jag var klar.
Köpte leggings, linne, torrschampoo och diadem.
Allt för 107 kr :D Tack vare linnet på rea och presentkort :)
+ ett halsband på JC för 24, 50 (halva priset)

Träffade min faster där med, så gick lite med henne.
Sen skulle hon till farmor, så hängde med :b
Fikade lite där.

Sen hem.

Bara tagit det lugnt idag.

Vid 7 mötte jag Tess, så cyklade vi hem till Danijela.
Hyrde film och köpte godis på Hemmakväll.
"Death to the supermodels" hette filmen, se den inte. Haha.

Sen cyklade jag hem

Men nu ska jag lägga mig, se nåt avsnitt av SATC.
Trött idag med. Men imorn ska jag INTE gå upp när jag vaknat, utan försöka ligga kvar ^^
YEYE.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0