I'm in love <3

Förra helgen var jag hos Philip i Kristianstad :) Eller i Önnestad då, som ligger lite utanför Kristianstad.

Åkte dit på torsdagen (var ju röd dag) vid 11.
Framme vid 2 :) Philip mötte mig på stationen :) Mys ♥
Sen gick vi och käkade på Burger King. Sen tog vi bussen hem till honom.

Kom hem till han, hälsade på hans familj. Mycket trevliga :)
Tog det mest lugnt sen, kollade TV och film.
På kvällen kollade vi hockey med hans familj, trevligt :)
Sen såg vi mer film och la oss sen.

På fredag tog vi det lugnt på dan,
kollade Ice Age 2 med hans lillasyster Elin och spelade fotboll :)
Sen gjorde vi oss i ordning för att ta bussen till stan.
Mötte Eddie på stationen och tog tåget till Sölvesborg.

Sen träffade vi Tilda där med :)
Gick hem till Eddie sen. Sen åkte vi och käkade.
Blev kebabtallrik för mig och älsklingen :)
Hem till Eddie sen igen. Började dricka och så :) Skoj.

Vid tio tog vi tåget tillbaka till Kristianstad, skulle vi till Banken, eller Bånken som det heter nu ;D
Var rätt skoj där :) Kul med min älskling ♥

Vi åkte hem vid 1 sen. Köpte mat på donken ;D
Kom hem sen och myste <3 Älskar dig så himla mycket ♥♥

På lördagen vaknade vi först runt 10, men sen somnade vi om :P Haha :b
Tog det lugnt sen :) Såg Ice Age 3 :) Gick till affären med och köpte gott :)
På kvällen såg vi film och TV med hans familj :) Mycket trevligt. Kollade även foto från när han va yngre :) Så söt :D
Såg Rolandz sen på kvällen :) <3

I söndags satte vi alarmet på 9, för att vi inte skulle sova länge :)
Blev mest lugnt på dan :) Sen tog vi bussen in till Kristianstad, till stationen.
Skulle hem :/ Mötte Tilda på stationen sen.
Åkte hem samtidigt sen.

Förra veckan var mest bara prata med älsklingen :) ♥ Underbart ♥

I fredags kom han hit :) ♥
Mötte honom, sen gick vi in till stan :) Gick runt och kollade.
Köpte glass :) Åkte hem till mig sen. Tog det lite lugnt.
Sen käkade vi.

Gick till Hemmakväll sen, hyrde film och köpte gott :) Såg Talang med.
Såg filmen sen :) Såg TV sen. Sen la vi oss.

I lördags skulle jag ju jobba, segt.
Älsklingen låg kvar i sängen :) ♥

Sen kom jag hem så myste vi lite :) ♥
Sen gjorde vi oss klara och gick till Eurostop :)
Kollade i affärer. Sen käkade vi på donken. Lämnade tillbaka filmen med.

Kom hem sen, tog det lugnt :) Såg hockey.
Myste ♥ På kvällen hyrde vi en ny film, och köpte godis :) ♥
Såg filmen sen och annat på TV. MYS ♥

Igår vaknade vi runt 10, myste lite ♥
Sen gjorde vi oss klara.
Skulle spela minigolf vid Östra Stranden, mamma och pappa körde oss dit :)
Det va kul :D Jag vann ;) ♥ Hihi.
Sen åt vi där med :) Hem sen. Kollade tv, sen lämnade vi filmen på Hemmakväll.
Kollade lite tv sen. Åt.

Sen tog vi det lugnt innan vi skulle på bio :) Mys ♥
Såg Kick Ass :b Den va ganska bra och rolig :b Sjuk :P haha.
Daniel kom och hämtade oss sen. Kom hem, kollade på Robert Gustafsson och åt gott.
Myyys ♥♥ Blev sent, men helt klart värt det :) ♥

Idag gick vi upp runt 7, åt frukost.
Sen tog vi bussen till stan. Så åkte han sen vid 8 :( Tråkigt :( ♥
Jag tog bussen till dagiset sen. Rätt lugnt idag. Men riktigt trött :P Haha.
Vilade när jag kom hem. Sen har jag pratat med Philip på msn :) <3

Nu pratar vi i tele :) ♥ Hihi. Trevligt ♥♥

Blir sova snart.

Längtar till lördag ♥


PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0