Friday

I onsdags träffade jag mina brudar i skolan. Vi kunde dock konstatera att det båda var för dåliga för praktiken :( Stackarna! ♥

Kom hem, sjukt trött och tänkte vila. Men sen kom jag på att jag kunde åka till Halmstad! Så det gjorde jag :D

Var framme vid 6. Kom hem till mamma, tog det mest lugnt på kvällen.

Igår vaknade jag när mamma och Marcus gick upp, så jag åt frukost då. Sen gick jag och la mig igen.
Gick upp vid 11 och skrev till min kusin och frågade om hon ville till Eurostop :)

Så där gick vi i affärer och käkade på Espresso House :)
Blev även en sväng på Maxi. Sen följde jag med mamma och handlade.

Sen kom pappa och Daniel och Best hit. Vi käkade, sen skulle jag fika med Pedda i stan :) Var trevligt! Pratade om allt möjligt, gamla skolminnen bland annat! Haha.

Bara chill resten av kvällen sen.

Nu sitter jag bara här, kollar på TV.
Ska strax ha Skype-date med Tess ♥

Sen ska jag hälsa på Daniel på jobbet och inom Maxi med.

Får se vad som händer ikväll, hem till Daniel kanske. Mamma ska iväg nämligen.

Yeye.


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0