Ye

Hade som sagt Skype-date med Tess tidigare idag, trevlans värre!

Sen duschade jag och drog bort till Daniels jobb, sen kom Marcus också dit. Var där ett tag, sen körde jag och Marcus iväg.
Han tjötade med en kompis ett bra tag, sen var jag inne på Hemmakvällen snabbis, sen hem igen och fixade mat, yum!

Mamma skulle iväg (och är fortfarande iväg) så det var bara jag och Marcus som åt, kollade på Johan Falk med.
Sen vilade han en stund och jag satte mig vid datorn.

Han drog iväg för en stund sen och jag är kvar vid datorn.
Snackar med people och lyssnar på Håkan ♥

(fick nyss meddelanden från Badoo, Kik, Whatsapp och snapchat samtidigt) poppis ikväll :b haha

Imorgon ska pappa och jag cykla till en tatuerare och planera för en kommande tatuering jag ska få i 25-årspresent ♥

På kvällen kommer min kusin hit och då blir det pizza och film :)

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0