Söndag

Så var det söndag igen, varför måste helgen gå så så fort??'
 
Aja. I fredags jobbade jag på PFM mellan 13-16.
Gick en sväng i stan innan. Fyndade en kimono/kavaj för 99 kr på Gina Tricot (hade kostat 299 kr)
Köpte även en "lång skjorta" på Kappahl i onsdags för 100 kr på Kappahl (hade kostat 349 kr)
 
Efter jag slutat köpte jag även ett halsband på Ur & Penn, och en flaska vin på Systemet.
Sen tog jag bussen hem. Tog det lugnt sen.
Sebbe kom sen efter han slutat jobbet 17.30
Vi åt här hos mig med mamma och Marcus. Stannade ett tag, sen åkte vi hem till Sebbe.
 
Kollade TV, tog det lugnt. Duschade. Såg lite på en film. Sen la vi oss.
Igår tog vi det lite lugnt på dan. Sebbes morbror + familj tittade förbi en sväng på fika.
Sen åkte Sebbe till garaget ett tag, och jag gjorde mig i ordning för tjejkväll.
Sebbe kom hem och vi åkte till Oskarström.
 
Va tjejkväll hemma hos Wynja. Sebbe va med Rickard och Lilly :)
Det va en trevlig kväll med massa snack och skratt.
Vi åt tunnbrödsrullar/snittar med lax b.la. till förrätt, paj med skinka och grönsaker till varmrätt och till efterätt blev det vit chokladmousse med vinbär.
Vid 12 gick vi hem till A-K och Rickard och va där en stund innan jag och Sebbe åkte hem.
Kollade lite på en film innan vi la oss.
 
Idag vaknade vi vid 10. Låg kvar ett tag i sängen och såg klart filmen. Mys <3
Sen gick vi upp och åt frukost framför TV:n.
Blev massa TV och film sen. Sen skulle Sebbe tvätta lite.
Sen städade vi och fick ner sista flyttlådorna till förrådet. Äntligen xD Haha.
Kollade mer film och sen åkte vi och hämtade pizza. Mums!
Tog det lugnt ett tag med TV sen åkte vi och lämnade av mig. Sebbe skulle vidare till sina päron på Vallås och sen handla på City Gross. Jag kollade på TV med mamma och Marcus.
 
Nu har jag nyss kollat på Springfloden. Så bra! Kjelle <3<3<3
Nu kollar jag på senaste avsnittet av Bornebusch i TV-fabriken. Hon är så rolig.
Se vad det blir sen. Kolla lite videos med Towa Brobeck på Youtube iaf.
 
Imorgon börjar jag jobba 16.30, så känner att jag kan vara uppe lite längre.
Även ta det lugnt på dagen imorn!
 
Yeye. vi hörs!
(tänkte bli bättre på att uppdatera här)
 
PUSSPUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0