Sunday Funday

Vi lagade mat igår vid 5, blev örtkryddade fläsknoisetter med potatisgratäng och bea. Mums!

Sen hoppade jag in i duschen och så sminkade jag mig. Sebbe gjorde sig i ordning med och sen åkte vi in till stan.
Fick vänta ett tag sen började Karsten 19.30

Gud vad bra och roligt det var! Som vi skrattade 😂 Haha. Han höll på till 21.10

Sen pratade vi lite med Fabbe och co. på Kärlekens pizzeria och sen på Statoil.
Sen åkte vi hem och kollade på V för Vendetta med gottit. La oss sen.

Idag vaknade vi vid halv 12 xD
Gick upp sen, käkade frukost.
Tog det lugnt. Vid 2 ungefär kom Sebbes päron hit med fika. Trevligt!
Så blev lite snack med dom.

Tog det lugnt sen. Och sen gjorde vi mat.
Bara chillat efter det.
Sebbe spelar spel på datorn och jag kollar på Springfloden.

Han ska väl spela ett tag så får se vad jag ska kolla på.

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0