Tuesday

I söndags så spelade Sebbe spel ett tag, sen slutade han spela och vi kollade på TV ett tag.
 
Jag vaknade först vid 9, låg och kollade mobilen ett tag.
Vi gick upp vid 11 sen, åt lite frukost.
 
Sen körde vi till Flygstaden. Var först på ÖoB. Sebbe handlade b.la gardinstänger.
Åt lunch på Gomidda. Så gott! Köttfärslimpa med skivad stekt potatis, sås och lingon. + fräsch sallad och så gott bröd med smör med flingsalt på.
Sen var vi på Clas Ohlson och en sportoutlet. Sen blev det Maxi där jag köpte lite fika.
 
Åkte med fikan hem till Sebbes farmor sen och hälsade på.
 
Sen träffade Sebbe en kompis och köpte fälgar ^^
Sen körde han mig till jobbet.
 
Hade tråkigaste undersökningen, så segt! Sen dog mobilen vid 8 med >.<
 
Hem sen.
 
Tog det lugnt, la mig vid 11.
 
Idag var det upp vid 6, skulle jobba på en förskola mellan 8-16.30
 
Bara tagit det lugnt nu ikväll.
Ska strax lägga mig.
 
Imorgon är det jobb på PFM 8-16.
Efter jag slutat tänkte jag köpa sushi :D
Var så längesen jag åt det. Mamma ska på tjejträff så ska unna mig lite :P
Blir väl TV/film sen. Maria Wern iaf :DHihi.
 
Nepp, nu blir det lägga sig.
 
 
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0