Sunday funday

Så var helgen slut igen 😔


I fredags va jag bara hemma, tog det lugnt på dagen och på kvällen. Lagade god mat till mig och mamma.

Kollade På spåret och CM sen.

Tog det lugnt på dagen igår med. Vid 5 va jag och pappa hos farmor. Käkade thai mat. Trevligt! 

Kollade Så mycket bättre hemma, sen kom Sebbe och hämtade mig vid 11 ❤️ 

Åkte hem till honom, kollade på TV.
La oss rätt sent 😝

Vaknade vid 11 idag, gick upp, kollade på TV och åt frukost.

Vid 2 gick vi bort till Sebbes morbror där vi fick kaffe och tårta 🙌 Hans morbrors sambo fyllde år i fredags.
Var där ett tag och tjötade.

Kom hem igen, tog det lugnt.
Innan 6 körde vi in till stan. Skulle käka pizza med Fabbe. Sen körde Sebbe hem mig. 

Har bara kollat på CM sen dess.
Ska snart sova för jag är ganska trött och det blir nog jobb imorgon.

(Förhoppningsvis)

Vi forsätter nedräkningen:

x 12 dagar till lön
x 13 dagar till julafton
x 17 dagar till frisörbesök 

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0