18/5

Igår träffade jag A-K och Lilly i stan. Mysigt!
Vi kollade i affärer och åt på Lotus. Gott!
Blev ju inte himla länge eftersom jag skulle jobba, men vi ses snart igen.
 
Jobbade sen 13-21, gick bara bra.
 
La mig lite sent igår, började ju 10 men ändå. Så va rätt trött idag.
Jobbade mellan 10-14 sen va jag i stan.
Köpte ett par jeansshorts och ett par leggings på Cubus.
Blev även en mascara på Lindex och två snygga "breda" linnen på H&M.
Baslinnen, så tog ett vitt och ett svart. Har dåligt med linnen. Hade även 50 kr rabatt.
 
Cyklade hem sen, kollade på SATC.
Vilade lite med då jag fick huvudvärk.
Åt sen och såg mer på SATC. Nu kollar jag på iZombie.
 
Blir lugnt ikväll.
 
Imorgon jobb mellan 12.30-16.30
Får se vad som händer efter.
 
 
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0