26/1

Idag jobbade jag på en förskola mellan 9-16.


Har inte jobbat sen förra måndagen 🙄
Tydligen varit lugnt.. Hmm jaja.

La mig dock sent igår eftersom jag inte trodde dom skulle ringa.

Men jo, halv 9 ringde dom och jag började 9.

Frågade min kära bror om han ville köra mig. Och det ville han. TACK! ❤

Köpte med sushi efter jobbet, mums.

Åkte med mamma till Eldsberga sen för hon skulle på tjejträff här.

Lyssnar på musik, men ska lägga mig snart.

Blev sent igår som sagt 😜

Imorgon ska jag och Sebbe åka till stan, käka nåt och sen kör han mig till bussen.

13.45 åker jag till Gbg 😃
Till älskade moster ❤ 
Är framme 15.30 och då ska vi gå till Hard Rock Café ✌🏻


Blir nog en repris på detta 😋


Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.
Resten av helgen likaså.


Sebbe ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0