21.01

Ja, Kasper sov ända till 9.30. Herregud haha.
Jag hann iaf slänga ihop en deg och göra frallor 😍 Så enkelt och gott recept.

Sebbe hade ju ätit upp allt bröd igen så fanns inget 🤪
Men brödet är så gott!
Åts med smör, ost, marmelad och en mugg med varm choklad + grädde till 😋

Kasper följde runt som vanligt 😅 Finns ju en anledning till att kan numer går under smeknamnet Röjar-Ralf.

Vid 12 skulle han vila, men det tyckte inte han så det dröjde typ en timme innan han somnade. Då var jag väldigt trött, så jag somnade jag med. Så skönt.

Sebbe hade gått upp då, gjorde korv stroganoff under tiden 😋

Kasper vaknade igen vid 15.30 så då gick vi ner.
Kollade TV. Sen skulle Sebbe till jobbet. Sista kvällen 🙌💖 

Jag käkade mat sen. Kollade lite YouTube och hade koll på Kappe 😅
Sen efter 18 var han trött igen så vi gick upp, han åt och däckade direkt.
Sov typ en timme. Ska snart upp och lägga oss 💘

Imorgon ska jag vara på Nyhems vårdcentral kl 9.00 hos en läkare som ska kolla på min hand. Har ju karpaltunnelsyndrom och känner att jag måste göra något åt det. Hjälper inte vara med handledsskydd.

Efter det ska vi göra lite ärenden.
Vid 2 kommer pappa hit. Sen kommer Sebbes päron. 

PUSSPUSS! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0