28/11

Ja nu har det inte blivit bloggat på ett tag, men så är det. Får bli när jag har tid, lust och ork helt enkelt.

Idag åt vi lunch på golfklubben i Tönnersjö. Sen vilade Kappe i 3 timmar 🙏 Jag fick gjort lite saker + kolla på TV.
Har fortsatt att kolla på L Word. Köpte boxen på dvd, men slutade kolla vid säsong 4. Blir så ibland. Men nu så finns alla säsonger på CMore 🙌
Han vaknade runt 6. Han fick mat och sen tog vi det lugnt. Facetimade lite med hans farmor som ringde.

Jag åt sen.
Strax innan 21 gick vi upp för att natta.
Tog bara en timme 🙃 Haha. Lilla fisen 💖

Jag fortsatte att kolla på L Word där nere.
 Har lagt mig nu. Ska strax försöka sova.
Hoppas Kasper kommer sova länge 😬

Imorgon blir vi hämtade av svärfar och farfar hem till Vallås. 
Jag ska till Harrys med jobbet på kvällen för att fira en kollega som har fyllt 40 år, och Sebbe jobbar. Så Kaspers farfar ska vara barnvakt 😊 Hans farmor ska nämligen på julbord 😜
Så hans farfar hämtar oss efter jobbet. Så ska gå och hälsa på jobbet med 😊

Ska bli gott och trevligt att käka ute!
Ska ta ryggbiff 😋 Kanske ett glas vin till med 😉🍷 

Lördag vet vi inte vad vi ska hitta på ännu.


PUSSPUSS! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0