6 november

Här var det verkligen längesen jag skrev!

Har ju hänt en del sen dess 🤪

I februari blev jag och Sebbe föräldrar till en liten kille ❤️ Ja, liten och liten, han blir snart 9 månader 😦 Vad hände där liksom?!

I somras gifte sig jag och Sebbe med 💖
Och vår älskade mormor gick bort 💔 Men jag vet att hon är på en bättre plats nu, även om det är jobbigt för oss och särskilt för morfar.
Känns så overkligt ibland..

Så jag är mammaledig just nu, börjar jobba i mars och har då varit hemma i 1 år.
Sen ska Sebbe vara hemma med Kasper tills han ska börja förskolan i augusti nästa år.

Sebbe jobbar natt nu med, så han är hemma på dagarna tills han kör till jobbet. Men det är lite tufft ibland på kvällar och nätter, men det funkar. Han har en ledig dag i veckan och denna helgen är det långhelg, fredag-måndag. Så det är skönt 😊

Kasper kryper nu och är väldigt rörlig så det är skönt när man kan vara två 😂

I helgen har vi inget direkt planerat, får se vad som händer.

Men nu ska vi fixa något att äta!

PUSSPUSS! 💖
Trackback
RSS 2.0