Helg!

Eller ja, jag är ju alltid ledig men helgen är alltid speciell ändå 😜

Kasper vaknade vid 7.30 idag så då gick vi upp. 
Kollade tv, busade. Jag åt frukost.
Vid 10 gick vi upp för att vila.
Kasper vaknade och var ledsen och då var klockan 13.20 😯 Sebbe hade glömde starta alarm.

Han åkte iväg och köpte mat sen, thai. Mums!
Käkade och sen duschade jag.

Vid 3 kom pappa.
Tog det lugnt och snackade. 
Sebbe vilade inför jobb.

Sen åkte han. Pappa och jag fixade mat sen, fast mest pappa 🤪
Rödspätta med potatis, sås och ärtor. Mums!
Kasper somnade i sin matstol så jag gick upp och la honom 😜

Sov dock bara en timme.

Sen åt pappa och jag ostkaka med, så gott 😋

Kasper somnade för ett litet tag sen.
Ska lägga honom i hans säng och sen hänga upp tvätt. Underkläder, yey 😣

Imorgon ska vi på julmarknad, SÅ MYSIGT! 💖


PUSSPUSS! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0