Lördag 🙌

Yes, igår jag på vårdcentralen för att kolla mina händer. Han tyckte inte det kändes helt som karpaltunnelsyndrom, men skulle ändå skicka remiss till ortopeden. 

Känner mig inte jättepepp på operation, men kan det gå över efter det så.

Efter vi varit där tänkte vi köpt biljetter till barnrytmiken på stadsbiblioteket, men det va fullbokat ett tag framöver 😔 Aja, finns på andra ställen med.

Sen åt vi en god frukost på Paulssons.
City Gross och handla efter det och sen var jag inne på Hallarna en sväng.

Sen åkte vi hem. Sebbe la sig och vilade och jag och Kappe kollade lite tv. 
Vid 2 kom pappa, vi fikade. Han stannade inte så länge.
Sen la jag Kasper som va trött och Sebbe sov fortfarande.
Jag tog en dusch och bytte om och tog ddt lugnt. Kasper vaknade efter 1/2 timme och då kom Sebbes päron precis.

Sebbe och hans pappa åkte till garaget och jag och hans mamma var kvar med Kasper.
Började med maten ganska snart. Blev lasagne 😋
Dom stannade inte så länge för Sebbes pappa skulle upp och jobba tidigt idag. 

Sebbe gick upp och la Kasper vid 9, sen kollade vi på Grinchen.

Såg sista avsnittet av Älska mig på Viaplay med. SÅ BRA 😭🙌💖
Nu längtar man till säsong 2!

La oss efter filmen sen.
Kasper vaknade vid 3 så då lyfte vi över honom och han fick mat.
Vaknade vid 7 igen 😴
Så jag gick upp med honom.
Sen kom Sebbe med och vi åt frukost. Nu sover Kasper igen och jag tänkte jag skulle joina honom.

Sebbe ska iväg på ärende.
Blir väl lugnt sen. 
Ikväll ska vi till Oskarström och familjen Fredholm, mys 💖


PUSSPUSS! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0