Måndag

Jaha, så var ännu en helg över.

Vi tog det lugnt på dagen. Kasper vilade igen sen på em, ganska länge.
Sen åkte vi och handlade och sen till Oskarström.
Vi fixade mat, åt och umgicks. Kollade på Så mycket bättre. 

Igår vaknade Kasper vid 8, Sebbe gick upp med honom. Jag fick upp sen med och vi åt frukost. 
Sebbe gick upp med Kasper vid 10 och skulle vila, men han sov typ bara en timme. Så jag tog ner honom. 

Sebbe åkte och handlade lite sen. Under tiden somnade Kasper och jag vilade en stund med honom. 
Gick ner och gjorde mig i ordning och fixade inför våra gäster.
Vi hade bjudit hit våra pappor eftersom det var fars dag.
Kasper sov nästan 3 timmar! Sen var han igång. Farfar är ju busig 🥰
Vi fikade och snackade sen ett tag.
Efter dom åkt gjorde vi mat. Torskrygg med kokt potatis och citronsås 😋 Så gott.

Försökte lägga Kasper sen men det gick inte 🙃
Så han var uppe lite till. Sen gick jag upp med honom igen med mat, han åt och sen däckade han 😅

Sen kollade jag och Sebbe film, Captain Marvel. Sen la vi oss. 

Kasper sov i sin säng fram till 3-3.30 typ? Kollade inte klockan då. La över honom i vår säng men han somnade inte.
Kollade klockan, då var hon 4. Vet inte hur länge vi hade varit vakna då. Så jag gjorde mat och han fick ny blöja. Sen passade han på att bajsa 💩 Så upp och byta igen. 
Han fick sista maten och sen somnade han sen. 
Sover fortfarande 😇 Sebbe också haha.

Sebbe är ledig ikväll också.
Se om vi ska träffa Tilda med familj idag. Blir iaf att vi får åka in då Sebbe ska prata med banken. 

Yes, vi höres!

PUSSPUSS! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0