Onsdag kväll

Ja det blev lunch innan, panerad fisk med kokt potatis och remouladsås. Mums!

Kasper fick lite grötklämmis och smörgåsrån. Han äter inte "riktig" mat ordentligt ännu, utan mest ersättning. Men huvudsaken är ju att han mår bra, gör sina behov som han ska och går upp i vikt. Och det gör han ju.
På BVC sist sa hon att vi inte skulle stressa med det 😊 Vi erbjuder honom i alla fall.

Efter vi ätit så dammsög jag på ovanvåningen, det behövdes. Passade på nu när Sebbe kan vara med Kasper. Man vet aldrig vad han hittar på nu för tiden 😂
Innan idag ställde han sig upp mot trappan 🙄 Så nu får vi sätta upp en grind där nere med, Sebbe har satt upp en på ovanvåningen. 

Sen skulle Sebbe vila inför jobb, och det var dags för Kaspers vila då med. Tog en stund, men sen somnade han. Sover fortfarande 💕

När dom sov så passade jag på att rensa ut grejer från badrumshyllan, slängde sånt jag inte använder. Slängde också gamla nagellack, vissa var över 10 år gamla 😂
Får köpa nya helt enkelt. Målar dock aldrig naglarna. 
Sen tog jag en välbehövlig dusch, gjorde inpackning i håret med så nu doftar det gott och blir mjukt och fint också 😋 

Ligger i vår säng jämte Kasper, så mysigt.
Man får ta vara på de stunderna 💘


(null)

Kasper i full fart 🤪


PUSSPUSS! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0