Torsdag

Så intressanta titlar på mina inlägg 😂 Haha

Några dagar sen jag skrev nu.

Idag vaknade Kasper 06.30 😴
Så bara att gå upp, gav honom mat och sen myste vi vid TV:n och lekte lite.
Vid 9 gick vi upp för att vila.
Han vaknade igen 10.40. Jag hade gärna sovit lite till 🙊
Sebbe vaknade typ också då. Bestämde att vi skulle åka iväg runt 11.30

Så gjorde oss i ordning. Först hämtade vi ett paket i Veinge, sen två paket i Trönninge.

Åt lunch på Go’dagens och sen vidare till Hallarna. Där hämtade jag ut ytterligare ett paket 🤣 Kunde inte låta bli köpa ett par röd-vita leggings till Kasper och en skjort-body 😍 Den ska han ha på julafton tänkte jag. Ska bara hitta en röd fluga han ska ha med 😍😍

Sen testade vi på Getty Pop som nyligen öppnade på Hallarna. Helt okej 👍🏻

Handlade på Coop och sen åkte vi hem.
Kappe somnade i bilen på vägen hem.
Sov ca 1 timme. Sen var vi nere och lekte medan pappa vilade inför jobb.

Men Kasper verkade inte vara trött 🤪
Vid 20.30 gick jag upp för att natta honom, då hade han varit vaken i 5 timmar och då sov han inte särskilt länge. 

Lite skulle han böka innan han somnade.
Sen la han sig vid Sebbes kudde och pillade på den och sen somnade han 🥺
Han brukar oftast göra det när Sebbe jobbar. Så söt 💖

Jag har lagt mig, men tänker kolla mobilen, spela lite, måla på IPaden och kolla serier/YouTube. 

Imorgon ska vi nog gå föräldragrupp på vårt BVC 😊 Har varit där en gång men då var det bara jag. Var inga pappor med då 😆

På em sen kommer pappa, ska äta här 🥰
Sebbe jobbar 😔 Kort-helg denna helgen så han jobbar även på söndag, så trist.
Men men.


PUSSPUSS! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0