Heuheu

Idag har jag:

Fyllt på ny musik på mobilen
Städat mitt rum
Spelat lite GTA
Fixat mina naglar

Hihi :)

Jag vill färga håret NUUUUU. Vill bli blondieeeeee =)
LOVELY.

Tänkte lägga in en lista på min musik på mobilen, som tips :)
Blev "bara" 70 låtar denna gången, men det kommer nog fler. Orkar inte länka till youtube heller ^^



Afasi & Filthy feat. Snook - 1900 Nånting
Akon feat. Kardinal Offishial - Dangerous
Alex-C - You've Got The Sweetest Ass In The World
Backstreet Boys - As Long As You Love Me
Gyllene Tider - Leva Livet
Gyllene Tider - Ljudet Av Ett Annat Hjärta
Jordin Sparks feat. Chris Brown - No Air
Kate Ryan - Ella Elle L'a
Kent - Gravitation
La Bouche - Be My Lover
Maria Haukaas Storeng - Hold On, Be Strong
Nickelback - Rockstar
Rihanna - Disturbia
Sommarpojkarna feat. Fröjda - Lilla Hjärtat
Tommy Körberg - Anthem
Flo Rida feat. T-Pain - Get Low
Leona Lewis - Better In Time
Tribeca - Teenage
T.A.T.U - All The Things She Said
DJ Sammy - Boys of Summer
Britney Spears - Break the Ice
Britney Spears - Overprotected
Lauryn Hill - Can't Take My Eyes Off Of You
Ne-Yo - Closer
Fergie - Clumsy
Connie Francis - Stupid Cupid
Takida - Curly Sue
Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun
Alex Gaudino - Destination Unknown
Brolle Jr - Det är Hon
Noice - Du Lever Bara En Gång
ELO - Livin' Thing
Chris Brown - Forever
Fattaru - Första Femman
Mange Schmidt feat. Petter - Giftig
Britney Spears - Gimme More
Lazee feat. Neverstore - Hold On
Kate Perry - I Kissed a Girl
Backstreet Boys - I Want It That Way
Linkin Park - In the End
Jason Mraz - I'm Yours
Afasi & Filthy - Jobb
Lady Gaga feat. Colby O'Donis & Akon - Just Dance
Kat de Luna - Run The Show
Kent - Kräm
Backstreet Boys - Larger Than Life
BWO - Lay Your Love On Me
Usher feat. Young Jeezy - Make Love In This Club
Nelly Furtado - Maneater
Vincent - Miss Blue
Adam Tensta - My Cool
Lumidee - Never Leave You
Laurel Music - No One Wants Forever
Shayne Ward - No U Hang Up
Miss Li - Oh Boy
Britney Spears
Rihanna - Please Don't Stop The Music
Lazee - Rock Away
September - Satellites
French Affair - Sexy
Justin Timberlake - Sexyback (Dirty)
Vengaboys - Shalalalala
Rollergirl - Superstar
Christina Aguilera - The Voice Within
Simple Plan - Untitled
Pussycat Dolls - When I Grow Up
No Mercy - Where Do You Go
Combayah - Fantasy Dreamworld


That's it :)

Nu hade jag snart tänkt att lägga mig, blev lite sent igår som sagt ^^


Imorgon blir det träna med Tildis iaf, sen får vi la se.



PUSSPUSS!



Lollo
- Musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0