Liten update

Idag gick jag upp efter 9, det ni! Hade nämligen satt alarmet på mobilen på 9.
Ville hinna äta frukost och lunch innan jag skulle med Tilda till frisören.
Och tur var väl det för vid 4 typ så började jag att bli ganska hungrig.

I 3 ½ timme var vi hos frisören, men det blev fiiiiiiint :)
Så nu måste hon följa med mig när jag ska färga, haha ;)

Efter frisören så tränade vi snabbt på Nautilus. Skönt!
Hem och käka god mat sen. Bara tagit det lugnt, såg Grilla med mammi & pappi.
Vi såg även nyss på Morgan Pålsson en Världsreporter. Har sett den en gång innan, men den är bra :P

Imorgon blir det stan på eftermiddagen med Tilda, och sedan hem till henne för att kolla på SATC :D
myyys med min bryyyd. Hihi.



Nu ska jag spela GTA Vice City :D
Msn-helvete funkar ju inte. Så det med att ta automatisk inloggning, var inte så smart som jag trodde.
HMMPF!


PUSSPUSS!


Lollo
- Godnatt sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0