Mamma Mia! <3

Igår var jag hos Tilda runt 8, vi började dricka. Lyssnade på musik, kollade lite SATC.
Va ute lite med. Tyvärr så kom vi aldrig in till stan sen, men det är sånt som händer!
Jag va så jäkla trött att jag höll på att däcka i en av deras fåtöljer :P

Va hemma vid 1. Kollade på Vänner, men somnade :P

När jag vaknade var TV:n och DVD:n på :P
Gick upp vid 9 idag, seeg. Käkade frukost och kollade på Vänner till 12 typ.
Somnade nångång med.

Fixade mig sen, för mamma, jag, min faster och 4 av mammas kompisar skulle på Mamma Mia! :D
Min faster kom och hämtade oss, vi åkte in till stan. Träffade Lisbeth och köpte biljetterna.
Sen kom dom andra med, så vi gick till Hemköp och köpte godis och så.
Till bion sen, väntade lite utanför, sen gick vi in. Köpte popcorn.

FILMEN VAR BÄST, BÄST, BÄST! Jag vill se den igeeeeeeen!
Underbar! Skådespelarna, musiken, humor, lite drama! Den har allt!
SE DEN!!!

Jag lovar, har inte sett en så bra film på länge.
Sex and The City var bra, men måste säga att Mamma Mia! är snäppet bättre!

Åkte hem efter bion, tog det lugnt. Sen käkade mamma och jag och kollade på filmen Tre män och en baby.
Såg klart den sen.

Nu ska jag ska ta mig myskläder och se nån bra film! Popcorn, ostnachos och resten av biogodiset.

Imorgon ska jag äntligen fixa håret hos min bästa Tess :D
Efter det ska jag köpa presenter till mammi som fyller 45 på onsdag! Hon sa vad hon ville ha, enklast så.
En fuktgivande kräm från Apoteket, latte-visp (finns på Teknikmagasinet) och trosor från Eko.

Sen ska jag nog ha en spa-dag med mig själv!
(Fick lite inspiration av Tess) Så det blir typ inpackning (ska köpa på salongen)
+ schampoo och balsam. Tess pratade om nåt som ger jättebra volym! Precis vad jag behöver ;)
Sen blir det fixa naglarna, duscha med bodybutter, göra ansiktsmask och sånt där.
Hihi.

Nope, film var det!


PUSSPUSS!


Lollo
- Thank you for the music ABBA




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0