Måndag

Kollade på Sagan om ringen till 1 ungefär. Sen var jag trött.

Vaknade nångång vid halv 6, men somnade om.
Vaknade efter 7 nångång sen, gick upp. Inte lönt att somna om.
Kollade klart på Sagan om ringen sen. Fixade mig lite. Käkade frukost.

Klockan 10 var jag på salongen :P Hon färgade utväxten och la i en rödbrun nyans framme vid luggen.
Diskret, men ändå så det syns och ger lite mer liv i håret, precis vad jag ville!
Blev helnöjd som vanligt :D Blev även schampoo och balsam.
Ska önska mig inpackning när jag fyller år =)

Blev lurad av en tjej från Telenor sen att prova på gratis mobilt bredband i 30 dagar, fan då!
Haha. Sen köpte jag mammas presenter. Stack till Eko med för att köpa present.
Blev även två filmer, svenska klassiker; P.S Sista sommaren och Fanny & Alexander.

Blir nog träna med Tildis sen.

Nu ska jag käka (hungrar ihjäl) och kolla på P.S Sista Sommaren!




Så blev det =) Konstig min jag gör ;P


PUSSPUSS!


Lollo
- Man försöker ta en dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0