När

slutar det göra ont?

Jag har inte slutat känna något sen det hände, men det kändes bra fort.
Så trodde jag det skulle förbli. Men nu har det kommit tillbaka, och det gör så sjukt jävla ont.


Vad gör man? Jag vet inte var jag ska ta vägen.

Inte nog med det så känner jag panik över skolan, med allt vad det innebär.
Kan ju för fan inte ens hitta böckerna som jag ska ha.

Tror jag får ett nervöst sammanbrott snart.

Trodde det skulle vara vi en lång tid framöver, det var ju så bra.
När alla andra par vi kände gjorde slut så blev man ju orolig,
men när vi stod kvar så tänkte jag: "Nej, vi är kvar, vi klarar det. Det är vi."

Det gör så sjukt ont, har jag sagt det?

Jag var så glad för att du fanns för mig med allt annat som hänt.
Allt annat sånt betyder så lite nu när jag inte har dig.

Förlåt, men jag måste skriva av mig.

Hade jag vunnit en miljon,
eller bara haft massa pengar skulle jag ha rest iväg nånstans, långt bort, bort från allt.
Till och med bort från dig.
Bara kunna tänka på annat ha kul och få vara ifred och slippa tänka på allt jobbigt.
Jag vill plugga på högskolan här, men åååh det känns så jobbigt. Du finns ju där.

Jag är glad för att vi kan prata med varandra, att bara få se dig inne på msn.
Men hur länge kommer det vara så?

Hur ska jag kunna glömma dig? Med allt vi har varit med om.
Du var min första allt.
Det finns för mycket minnen, allt vi har gjort, alla människor vi har träffat genom varandra.
Allt som hänt under 3 år tillsammans.

Jag är glad att jag har andra människor runt omkring mig som är bra.
Men det var med dig som det var bäst. Jag älskar min familj och mina vänner, men det är nåt som saknas.

Alla tankar, alla tusen tankar som flyger runt i huvudet.
Den där magkänslan man får när man tänker.
Kan det inte bara försvinna?

Jag saknar verkligen allt med dig. Jag saknar alla jag känner genom dig.

Skulle kunna skriva så mycket mer, men jag vill inte deppa ner mina läsare.


Tack Johan, för allt. Det finns ingen som du.
30/9-05-1/7-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0