Onsdag

Tog det mest lugnt på dan och kvällen.

Upp efter 9 idag för körlektion, usch.
Käkade frukost på Espresso House, gotte. Sen cyklade jag till körskolan.
Juste, träffade på mormor & morfar med :) ♥

Gick rätt bra på lektionen, övade på grejer jag gjort innan och lite nytt.
Fick dock sluta en kvart tidigare för det va nåt med bilen. Va ju ändå inte så mycket kvar.

Efter det så cyklade jag hem.
Satt lite här, sen kollade jag på Mordkommisionen med min kära bror.


Tar det lilla lugna nu.

Men ska snart fixa lite ärenden;
Lämna tillbaka en hyrfilm
Hämta ut ett paket på Maxi
Ta ut pengar till nollningen, m.m
Köpa blommor till mamma (birthday idag)
Kort till mamma

Sticker nu, vill hinna duscha innan min kära mor kommer hem.

SO LONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0