Shoppat!


Mysig tröja, Lång tröja från Indiska, 199 kr!
BikBok 149 kr Blev kär i färgerna, lovely!



Snyggt linne            Brun och blommig satinjacka, Gina Tricot 299 kr
från BikBok, 199 kr



Jeans från Gina Tricot, Stuprör och dragkedja :D
399 kr


Hela jeansen.

Är helnöjd med allt. Särskilt jeansen, precis vad jag velat ha och perfekta
Sitter skitbra, snygg färg, stuprör, dragkedja och bra pris! Sånt blir man glad av.

Blir ett inlägg till med dagens horoskop, sen måste jag röja i mitt rum. Det är rörigt!


PUSSPUSS!


Lollo
- Ska nog bli lite kul att börja plugga =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det låer som Lollo har fått för mkt pengar i lön. Jag är avundsjuk!:P

2008-08-17 @ 11:53:41
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0