Sunday

Regn, regn, regn - det är vad man kollar på nu. KUUL!
Men men, å andra sidan är det mysväder :P Men vem ska man mysa med, hihi?

Har inte ätit frukost än, men det ska snart fixas scoooones! Yes, gooott.
Längesen jag gjorde det.

Sen ska jag nog spendera lite av dagen med att spela GTA Vice City (100 år sen typ) på PS2. Kuuuligt =)
Håller på att leta upp fusk nu, haha!

Får se vad som händer mer idag..

Hoppas jag får löööön denna veckan. Måste köpa saker jag behöver. Blir kanske en liten sväng till stan med.
Men det jag vill mest nu är att färga min fuuuula utväxt! Älskar att gå till frisören (som i mitt fall är min bästa Tess ) Hihi.
Om jag får lön nästa vecka, så ska jag ringa och beställa tid till salongen där hon jobbar. Såklart ska hon göra det!
Så härligt att sitta i stolen och bli ompysslad och sen bli fin :) Ska även boka tid till Tildis som också ska färga utväxt!
Iiih, mina bästa brudar!

Nope, baka var det!

Juste, kolla in Tess bra inlägg om homosexualitet!
En mycket bra bloggerska btw  :)

PUSSPUSS!



Lollo
- Vill kolla på film i mysvädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0