Update!

Vaknade vid 12 i torsdags.
Fixade mig, käkade. Ringde och bokade tid till Tess salong :) FINALLY!
Ringde först en gång, då var Tess upptagen med att öva på gesällen, ringer en gång till och bokade tid till idag 10.00, kommer på "fan, jobbar ju då!" Ringer upp igen och får samma tid på måndag :P
Dom hade undrat vad för kompis Tess har, haha ^^

Tess kom till mig runt halv 2 sen, jag fixade mig klart. Sen cyklade vi in till stan.
Gick runt och kollade, hon skulle köpa presenter. Kollade lite annat med. Sen kom Tilda också in :)
Kollade i affärer, sen var vi trötta och gick och käkade på Viktoria. Eller jag och Tess.
Blev en varsin kycklingtallrik, äcklig kyckling dock!

Sen blev det goddas från Hemmakväll, sen hem till Tilda.
Där blev det film; Heartbreak Hotel. Den är bäääääst. Sen blev det lite SATC med.
Tess och jag cyklade hem vid 11.

Igår gick jag upp vid 9, käkade frukost och duschade och så.
Stack till högskolan efter 11, frågade om min anmälan och så. Visade sig att det varit fel hela tiden, kul!
Som tur var gick det att ordna.
Efter jag varit där stack jag till Länsförsäkringar, mamma och pappa tycker det är bättre jag bytar till det (bank),
eftersom att dom också har det. Själv bryr jag mig inte om vilken bank jag har, bara det funkar så.

Träffade pappi snabbt för att gå till Tattoo-Andy och visa vad jag ska ha för tattoo, kolla pris och så.
Sen cyklade jag in till stan. Hallelujah, blev en del shoppat! :D

Jeans, två tröjor, ett linne, en satinjacka och lite smågrejer.
Efter jag varit i stan stack jag till Eurostop. Käkade på donken då jag höll på att hungra ihjäl.
Stack sedan hem till bruden Tildis och visade mina fynd. Lämnade även pengar jag var skyldig ^^
Hem sen.

Upp och jobba idag, det tog faktiskt emot idag. Hade ingen lust alls.
Snart så har jag ju dock bara HP kvar, bästa!
Hem sen, tog det lite lugnt, följde med mamma och handlade.
Jag behövde själv inhandla batterier till mina cykellampor och videoband för att spela in på.

Käkade lite macka när vi kom hem. Sen skulle vi på 5-årskalas till vår kusin :P
Sötaste ungarna var där, haha. Käkade kladdkaka och snackade, lekte med barnen.
Vid halv 5 åkte vi hem.

Nu sitter jag bara häääääär. Känner mig seg i huvudet, men det ska bort för jag är peeeeepp!
Drick och chill hemma hos Tildis, sen utgång :) Det blir så bra när det är vi

Bilder på fynden kommer i nästa inlägg, blir så långt annars :P

Nu ska jag fota mina fynd, sen kolla om jag hittar en baklampa till cykeln.
Annars får min kära far fixa den jag har, krånglade när mamma skulle fixa den, hmmpf.


FRÅGA:
Går ni helst ut många kompisar eller funkar det med två tjejer/killar?


PUSSPUSS!


Lollo
- En helt ny outfit för party ikvääääll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0